Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke oogkleur heb ik nou?

Ik weet niet welke oogkleur ik heb. Want het is wisselvallig, want soms is die wat lichter dan normaal. Ik heb 2 foto's van mijn ogen. 1tje wanneer hij in de zon schijnt en 1tje normaal. Ik heb gekeken naar de foto's en ik weet gewoon niet welke oogkleur ik heb. Is het nou amberkleurig? Of goud? Ik weet het niet. Misschien heeft 1 van jullie er verstand van over oogkleuren.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.8K
Ritsuka
8 jaar geleden
Bruin
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit is best cool, leuke vraag. Ik zie bruine ogen. In het juiste licht is het niet vreemd dat je goud ervaart. De belichting van je foto's is gewoon anders, de eerste foto lijkt me het meest realistisch maar dat weet ik niet. Wellicht gewoon lichtbruin, waardoor het sneller goud lijkt. Vraag het eens aan mensen om je heen, wel bij daglicht.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De tweede foto is veel roder, kijk maar naar de huidskleur. Maar op beide foto's zie ik bruine ogen.
(Lees meer...)
Amadea
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding