Kan nano zilver schadelijk zijn bij inwendig gebruik?
Ik heb vandaag van een acupuncturist een liter fles Nano Zilver meegekregen. Ging ervan uit dat dit geen kwaad kon. Nu lees ik dat het ook goede bacteriën dood...........en je er ook ziek van kunt worden. Ik kreeg het voor mijn allergische huiduitslag.
Wie o wie is deskundig op dit gebied en kan mij antwoorden?
'
Zuiver zilver is na goud het meest hoog frequente element wat we op onze aarde kennen. Dit komt omdat dit element atomair nog bijna zuiver gekoppeld is met de achter dit atoom liggende isotopische vortex van vrije energie'. 'Zuiver zilver laat eenheids en interdimensionale vrije energie dus het beste door in deze derde dimensie. Het gevolg is dat wanneer iedere zilver atoom in contact met een laagfrequente infectie bron deze daadwerkelijk letterlijk verlicht wordt waardoor de verdichtingen ofwel blokgolven letterlijk oplossen in deze hoog frequente vrije energie vortex'. Als dit je niet overtuigt weet ik het ook niet meer. :D
Zelfs via een link op de kwak site kan je al lezen de die blauwe vrouw geen CZ heeft genomen maar CSP.
http://www.silver-colloids.com/Pubs/protein.html Alternatief is zeker niet experimenteel en "geen bewezen werking" klopt ook niet.
Kruidengeneeskunde bijvoorbeeld is een alternatieve geneeswijze.
Ok een dermatoloog is erkend, maar dat is de pijnlijke (vaak niet) werkende wrattenbehandeling van de huisarts ook. Waarna in heel veel gevallen de wratten ook weer terug komen trouwens. Dat gebeurt bij de dermatologische behandeling niet. Ik ken ook genoeg mensen met pijnen die bij geen arts of fysiotherapeut verlichting hebben gevonden en na een paar behandelingen bij de chiropractor ineens geen of minder pijn meer hebben.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.