Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn neus verkleinen?

Ik heb een best dikke neus. Ik wil deze graag kleiner maken maar ik weet niet hoe. Ik heb op het internet al veel oefeningen gezien maar de maken je neusvleugels alleen kleiner. Mijn neusvleugels zijn het probleem niet maar er zit volgensmij gewoon veel vet in mijn neus waardoor die heel dik is. Hoe kan ik mijn neus kleiner maken zonder plastische chirurgie??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Naast make-up en een behandeling met fillers is het ook mogelijk om je neus te veranderen en mogelijk te verkleinen door middel van botox. Een brede neus kan ontstaan door spiertjes in de neus die niet meer strak staan. Door middel van botox kunnen deze spiertjes weer strakker en steviger worden gemaakt waardoor de neusvleugels weer wat naar binnen trekken, de neusbrug wat smaller wordt en het topje van de neus kan worden gelift. Op deze manier kan jouw neus dus wel degelijk worden verkleind. Ook hier zijn de prijzen van de behandeling afhankelijk van jouw persoonlijke situatie. Het is derhalve moeilijk om een prijsspecificatie te geven voor deze behandeling. Ook deze behandeling met botox is vrij snel gebeurd en doet niet tot nauwelijks pijn. Een revalidatieperiode is derhalve niet vereist, waardoor je dan ook direct verder kan met je leven.
fremar
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing