Wat te doen bij bloedverlies na seks?
Afgelopen weekend had ik na de als ineens heel erg bloedverlies. Nu is mijn menstruatie sowieso al niet normaal en heb ik de afgelopen 3 weken wederom de hele tijd gecensureerd zonder dat het verminderd, maar hiervoor loop ik al bij de dokter. De menstruatie leek dit weekend dus voorbij te zijn.
Nu schrok ik toch behoorlijk omdat toen ik opstond uit bed het bloed er gewoon letterlijk uitstroom waardoor alles gelijk onder zat. De dag erna weer als gehad en toen gelukkig geen bloedverlies gehad maar het ging wel ontzettend stroef en ik kreeg achteraf pijn. Wat kan ik het beste doen en waar komt het op? Ik hou niet zo van die doktersbezoekjes gezien ik de afgelopen 3 weken ook al voor van alles ben geweest en ik niet wil dat ze een slecht beeld van me krijgen. Kan het zijn dat je vagina droger wordt van tampons en het daardoor pijn doet of moet ik aan iets anders denken? Ik ben al getest op SOA en baarmoederhalskanker.. Al met al naar ik hier gewoon ontzettend van omdat hierdoor de seks minder fijn wordt en ook een beetje beangstigend vanwege het bloedverlies en de pijn.. Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.