Hoe kan je op een veilige en natuurlijke wijze je haargroei vervouwelijken als man?
Hallo,
ik ben 19 & transseksueel. Weet het al 4 jaar en ben ook van plan het hele traject af te leggen. Wegens wanacceptatie van mijn ouders,nadat ik het ze verteld heb, heb ik besloten mijn transitie iets trager te laten verlopen. Me aanmelden bij een genderteam behoort niet tot mijn opties op dit moment. Daarvoor moet ik wachten tot ik financieel onafhankelijk van ze kan zijn en niet meer thuis woon. Toch voel ik een enorme nood om nu al een minimale transitie te máken om zo uiting te geven aan mijn gender. Ik wil borstgroei, langer vrouwelijk haar en een vol achterwerk. Ik wil mezelf kunnen differentiëren van travestieten. Ik wil een hele dag een meisjeslook hebben .Daar is vrouwelijk haar een onontbeerlijke stap in. Ik ben 165 cm van lengte, 52 kg en heb nu blond krulhaar tot in de nek.
Synthetische hormonen nemen gaat op dit moment dus niet met mijn ouders. Daarom zou ik graag vernemen welke manier veilig,efficiënt is om in een korte tijdspanne lang,vrouwelijk haar te bekomen?
Voor vollere billen kun je trainen, dingen als hip thrust (zoek op Bret Contreras, vooral op Instagram heeft hij veel filmpjes)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.