Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het verschil tussen Byte-X en Raylex voor nagelbijten?

Ik wil graag van het nagelbijten af en heb al veel geprobeerd, zo ook Byte-X.
Byte-X smaakt erg bitter en de eerste paar keren was het echt vies! Maar op een gegeven moment went de smaak en doet Byte-X niks meer bij me. Nu is er een nieuw product wat Raylex heet. Wat ik gelezen heb op internet is dit ook weer erg bitter. Maar nu vraag ik me af, gaat deze smaak ook weer wennen. Of is dit echt moeilijk van je nagels af te halen en blijft de smaak echt mega vies. Byte-X heb je al voor ongeveer €5,00. Maar Raylex is best wel prijzig, namelijk rond de €18,00
Heeft iemand er verstand van?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb - als professioneel nagelbijter - beide producten geprobeerd. Persoonlijk vind ik Byte-X viezer dan Raylex. Raylex zal je daarom waarschijnlijk ten minste twee keer per dag aan moeten brengen.

Voor- en nadelen:
- Zoals al gezegd werd, Byte-X is een stuk goedkoper
- Byte-X is bitterder dan Raylex
- Raylex is makkelijker aan te brengen op de nagels. Binnen een halve minuut ben je klaar.

Voor mij is het niet heel erg dat Raylex minder bitter is. Een subtiele bittere smaak herinnert mij er toch aan dat ik niet moet nagelbijten (gezien ik het vaak doe terwijl ik het niet doorheb).

Voor jou raad ik toch aan Byte-X te blijven gebruiken. Raylex is een stuk duurder en zal voor jou minder goed werken dan Byte-X.

Ook is het aan te raden dagelijks met een nagelvijltje je nagels wat bij te werken. Zo blijven er minder haakjes achter die af te bijten zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding