Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg je een sixpack(trainschema) ben 14?

hoi weet iemand een trainschema om een sixpack te krijgen graag wel nederlandse omschrijving erbij XD

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sit-ups doen met een medicin bal.
Rustig beginnen;
-start met 3x10 sit-ups (échte, dus gestrekte benen, je mag je voeten klemztten) zónder bal. Het lieftst 's ochtends, vóór het ontbijt.
Na 1 maand kun je bij dezelfde oefening een medicin bal gebruiken van 3 kilo. Of iets anders van 3 kilo...
Zodra het kan, aantal rep's opvoeren naar 20.
Hou het op 3 sets van 20 reps per dag.

En dat blijven doen. Kost maar 15 minuten van je hele dag.

Een buik als gebobbeld staalplaat zal het resultaat zijn.

Vanaf 11 jaar zelf gedaan, moest revalideren na een val uit een boom, en ben er nooit meer mee opgehouden.

Succes!

P.S. Ook niet teveel patatzaak en koektrommel, natuurlijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok kun je alles nog is een keer in normaal nederlands vertalen snapte er niks vam behalve de situp's

Andere antwoorden (3)

Wachten tot je 16 bent, dan mag je in de supermarkt een sixpack bier kopen.
Het zal denk ik niet meevallen om, als je in de groei bent, een echt sixpack bij elkaar te trainen. Je moet je ook afvragen of je dat op jouw leeftijd wel moet willen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is het nog niet verstandig een sixpack te ontwikkelen als je 14 bent; bij sportscholen hanteren ze namelijk niet voor niets de grens van minimaal 15 jaar om te starten met krachttraining.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal pas kunnen,als lichamelijk volgroeid bent. En het is te hopen,dat je geest dan ook meegegroeid is! Niet dat het nu niet zo is,maar ik wens het je toe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding