Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je afslankpillen slikken als je methylfenidaat slikt?

Want ik slik nu chroom en afslankpillen van de kruidvat en ga morgen beginnen met methylfenidaat alleen zorgt dat ervoor dat de methylfenidaat niet meer zo goed werkt ofzo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
841
Amadea
9 jaar geleden
Die "afslank"-pillen kan je probleemloos schrappen, want die doen niets. De andere middelen hoop ik dat je slikt omdat een arts jou die heeft voorgeschreven.
Cryofiel
9 jaar geleden
Chroom is ook nergens voor nodig, tenzij een arts een chroomgebrek heeft geconstateerd.
Ritsuka
9 jaar geleden
Al die rotzooi werkt niet, gewoon goed eten, op je porties letten en voldoende bewegen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn maar 3 soorten pillen die bewezen hebben te werken. Kruidvat merk en dergelijke onzin werken dus echt NIET. Kijk ook maar eensop het potje, zit niks qua medicijn in alleen kruidje hier en daar en wat zeewier. Plus dat er ook veel soorten pillen echt gevaarlijk voor je zijn. Kijk maar op deze site: http://plazilla.com/page/4295044539/de-meest-gestelde-vragen-over-dieet-afslankpillen En dit soort vragen kun je beter aan je arts vragen. Ik neem tenminste aan dat je daar onder behandeling bent want zomaar chroom en andere dingen te gaan slikken is niet gezond. Ook kunnen dieetpillen verslavend werken, of de pil nou echt wel of niet werkt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat kan niet zomaar, omdat methylfenidaat zelf eetlustremmend werkt -lees de bijsluiter. Overleg hierover dus met je arts.
(Lees meer...)
tinus1969
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding