Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dat ligt aan de pijngrens van de persoon die getatoeëerd word.
Mensen zeggen dat het tatoeëren op de bovenarm het minst pijn doet en dat het tatoeëren op de borst,schouderblad en in de zij (ter hoogte van de nieren) het meeste pijn doet.
Ik heb drie tatoeages,een op mijn bovenarm,een op de enkel en een over mijn rug die over mijn schouder naar voren loopt.
Die op mijn bovenarm deed het minste pijn,daar heb ik het meeste vet zitten.
Die op mijn enkel deed wel weer meer pijn omdat het over het bod bij mijn enkel is getatoeëerd.
De laatste (die op mijn rug,en over mijn schouder) deed het meeste pijn omdat op de rug,schouderblad geen vet zit.
Ook over het sleutelbeen heen tatoeëren was best pijnlijk.
Maar het zijn allemaal moment opnames,je raakt hoe gek het ook klinkt wel gewend aan de pijn.
Maar net als ik in het begin zei,het ligt wel aan de pijngrens van die gene die getatoeëerd word.
De ene vind het niet pijn doen en de ander houd het amper vol,of moet tussentijds stoppen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Op de plek waar je je laat tatoeëren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is geen speld tussen te krijgen ! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ben je een extreme pechvogel en heb je eigenlijk geen reden om je op dat moment nog meer te laten folteren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ moolkees & Question +1 @ Vuurvliegje, dan kun je beter naar de eerste hulp post gaan i.p.v. ja laten tatoeeëren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja = je
op plekken waar weinig vlees zit dus wat dichter tegen de botten zit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enkel, scheenbeen, onderrug en borst zijn vaak de pijnlijkste plekken.
http://www.tattoobond-nbt.nl/pijn.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik vorige week Miami-Ink aan het kijken was zeiden ze dat je kont de meest pijnlijke plek is.

Dus daar ga ik dan maar van uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je zal het niet denken maar het is inderdaad de bibs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tussen je schouderbladeren, dus op je ruggenwervel !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb eenkeertje op me borst laten doen. En deed wel vreselijk pijn. En eraf laten halen doet nog pijner... Gelukkig ben ik er nu van af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je oorlellen laten tatoeeren, doet vreselijk pijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die plekken waar bot vlak onder de huid zit of waar hele dunne huid zit, staan bekend om hun gevoeligheid,schouderbladen, scheenbenen het stukje vel onder je voet waar geen eelt zit enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De eikel?!... En de oksel lijkt me ook niet prettig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image