Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat te doen met waterig sperma?

hallo iedereen
Ik ben 17 jaar ik ruk elke dag. Ik had nooit problemen met mijn sperma tot 1 week geleden. Ik had altijd dik en wit sperma vanaf toen ik 13 jaar was nu is het dun en waterig met een klein beetje wit erin ik denk dat dit voorvocht is. Wat is het probleem vloeit mijn sperma terug in mijn blaas? Heeft iemand dit probleem of weet iemand hier wat meer over. Ik weet het allesins niet. Ik ruk elke dag mocht dat de probleem zijn dan stop ik direct voor een paar weken.

Bedank om dit te lezen ik hoop spoedig op serieuze reacties.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Ik ben geen man, maar heb er wel een beetje verstand van.

Het zou inderdaad kunnen komen doordat je elke dag klaarkomt. Sperma heeft gemiddeld 2 dagen nodig om te "verversen" maar dat het wateriger is geworden is niet echt een probleem. Bij elke man verschilt de substantie. De een heeft het dik wit en de ander inderdaad doorzichtiger en vloeibaarder. Het kan in elk geval geen kwaad. Dus vooral doen waar jij je goed bij voelt. En sperma loopt over het algemeen niet in je blaas!

Groetjes, Sharona.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mogelijk is het aantal zaadcellen verminderd, waardoor op dit moment de mogelijkheid tot het verwekken van kinderen moeilijker is. Maak je nu niet druk hierover, dat is niet nodig. Mogelijk is het iets totaal anders, wat onschuldig is. Maar dit is een reden tot onderzoek, maak een afspraak bij je huisarts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing