Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Om af te vallen wil ik graag beginnen met het Kellogs K programma. Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Veel ontbijtgranen worden stiekeme dikmakers genoemd, omdat er veel suiker inzitten. Dat loopt al gauw op tot zo’n 30 gram per 100 gram. Dat weerhoudt fabrikanten als Kellogg’s en Nestlé er niet van om hun knapperige vlokken als gezonde slankmakers voor te stellen en de consument uit te dagen hun dieetprogramma’s te volgen. En werken die? Tuurlijk, want de uitdaging bestaat grotendeels uit algemeen aanvaard gezond dieetadvies opvolgen en veel bewegen. Het komt er dus op neer dat je vooral veel zelf moet doen. «En die ontbijtgranen zijn daarbij niet essentieel», stelt Chris Provoost, voorzitter van de Vlaamse Beroepsvereniging van Voedingsdeskundigen en Diëtisten (VBVD).
-----------------

Ik raad je aan het hele artikel te lezen.
Kellogs zelf doet niks. Het is het programma wat erbij komt wat je helpt. Oftewel: veel bewegen, gezond eten.
Dat heeft verder niks met Kellogs te maken.

Dat kun je ook zónder kellogs ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb het wel eens gekocht.
Hartstikke duur, dat spul.

Als je in de supermarkt eens van die ontbijtgranen vergelijkt, qua voedingswaarden, dan vind je er vast wel iets bij wat veel goedkoper is en net zo goed.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing