Heb ik oordoppen nodig bij het uitgaan als ik geen piep in mijn oren krijg?
Tijdens het uitgaan en het bezoeken van concerten zie ik steeds meer mensen met oordoppen lopen tegen gehoorbeschadiging. Ze doen dit omdat ze zeggen dat ze anders een piep in hun oren krijgen. Zelf heb ik nooit last van een piep in mijn oren en ik vind de muziek juist beter als het lekker hard staat.
Mijn vraag is nu of ik ook gehoorbeschadiging oploop zonder dat ik ooit een piep in mijn oren heb. Het liefst zou ik namelijk geen oordoppen dragen maar als het echt gehoorschade oplevert dan doe ik het natuurlijk wel.
Alleen al dit: "Tijdens het uitgaan en het bezoeken van concerten zie ik steeds meer mensen met oordoppen lopen tegen gehoorbeschadiging." ik begrijp echt niet wat het doel van deze evenementen is. Om er bij te kunnen zijn moet ik mijzelf beschermen tegen schade terwijl doel juist zou moeten zijn dat ik daar zou kunnen genieten van muziek. Laatst op een buiten evenement geweest waar ook een DJ bezig was. Eerst best leuk, totdat die gast dacht dat hij ons een gehoor beschadiging moest geven door de volume verder open te draaien. Uit zelf bescherming maar weer vertrokken dus.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.