Kan iemand wat in mijn drankje hebben gestopt?
Gisteren ging ik rond 12 uur naar de club, heb daar met een vriend consumpties gehaald 10 muntjes. Ik kan best wat hebben en ben absoluut niet snel dronken.
Ik heb ongeveer 7/8 bier gehad. Tot die tijd voelde ik me een beetje gezellig aangeschoten. Toen wou ik naar huis en heb ik nog even 1 biertje met m'n kameraad gedaan zonder echt op te letten op mijn biertje, beetje rondkijken etc.
Toen ik op de fiets stapte kon ik ineenkeer nauwelijks fietsen en kreeg een hele moeilijke ademhaling, toch maar naar huis gefiets want als ik eenmaal lag zal het wel minder zijn. Toen ik uiteindelijk thuis was ben ik op bed gegaan naast mijn vriendin. En kreeg ik weer last van mijn ademhaling en last op mijn borst.
Toen ik wakker was had ik nergens last van, geen hoofdpijn of draaierig etc maar mijn vriendin zei dat ik heel onrustig was en dat ik zelfs had geplast in de douche. Zulke dingen doe ik trouwens nooit terwijl ik best avondjes meer heb gedronken dan deze avond. Ook kon ze me niet wakker krijgen en mijn ademhaling was heel zacht. Ze stond zelfs op het punt op 112 te bellen omdat ik niet reageerde en moeilijk en heel zacht ademde.
Nu ben ik benieuwd of er iets in mijn drankje is gegooid, of dat mogelijk is.