Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand wat in mijn drankje hebben gestopt?

Gisteren ging ik rond 12 uur naar de club, heb daar met een vriend consumpties gehaald 10 muntjes. Ik kan best wat hebben en ben absoluut niet snel dronken.

Ik heb ongeveer 7/8 bier gehad. Tot die tijd voelde ik me een beetje gezellig aangeschoten. Toen wou ik naar huis en heb ik nog even 1 biertje met m'n kameraad gedaan zonder echt op te letten op mijn biertje, beetje rondkijken etc.

Toen ik op de fiets stapte kon ik ineenkeer nauwelijks fietsen en kreeg een hele moeilijke ademhaling, toch maar naar huis gefiets want als ik eenmaal lag zal het wel minder zijn. Toen ik uiteindelijk thuis was ben ik op bed gegaan naast mijn vriendin. En kreeg ik weer last van mijn ademhaling en last op mijn borst.

Toen ik wakker was had ik nergens last van, geen hoofdpijn of draaierig etc maar mijn vriendin zei dat ik heel onrustig was en dat ik zelfs had geplast in de douche. Zulke dingen doe ik trouwens nooit terwijl ik best avondjes meer heb gedronken dan deze avond. Ook kon ze me niet wakker krijgen en mijn ademhaling was heel zacht. Ze stond zelfs op het punt op 112 te bellen omdat ik niet reageerde en moeilijk en heel zacht ademde.

Nu ben ik benieuwd of er iets in mijn drankje is gegooid, of dat mogelijk is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

had je een zware dag/week gehad. Soms als je heel druk bent geweest (lichamelijk/psychisch) kan alcohol zwaarder vallen dan je normaal gewent bent.

Ik zou gewoon ff naar dokter gaan.

(trouwens die klachten die je noemt herken ik wel van een avondje zuipen wat slecht viel)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat kan, inderdaad, dat is mogelijk. De klachten die je had KUNNEN hierbij passen, maar het is niet gezegd dat het zo is.

Maar het zou ook kunnen komen van die 9 bier die je op had.
Een manier om het uit te sluiten is een bloedtest, maar de vraag is wat je hiermee bereikt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat verhaal kan prima worden verklaard door 9 bier, is over het algemeen niet een hele gezonde dosering alcohol wat je dan binnenkrijgt.

Wil ook nog wel eens gebeuren dat mensen de tel wat kwijtraken na een aantal biertjes.. Bovendien heb je wellicht het een en ander aan vocht verloren door zweten, en te weinig ander vocht dan bier.

Al een beetje vermoeid zijn geweest, of wat slechter eten als anders zouden ook nog dingen kunnen zijn die niet bijdragen aan de feestvreugde.

Soms is net dat laatste biertje funest ;-)

Helemaal uitsluiten dat er iets in je drankje is gedaan is lastig, maar dat achterhaal je toch niet meer, en er is een waarschijnlijker verklaring: de alcohol
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing