Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, het klinkt misschien belachelijk maar net toen ik op wc zat en ik veegde af kwam er een grote sliert slijm mee. Wat betekend dat?

Grote slijmsliert

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben je zwanger? Omdat je dit in zwangerschap vraagt? Als dat zo is, kan het zijn dat je je slijmprop verliest, dat is meestal een teken dat de bevalling niet ver weg meer is. Maar het kan ook nog een paar weken duren. http://www.babybytes.nl/encyclopedie/S/Slijmprop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zie net aan je andere vragen dat dit zeker NIET aan de hand is bij jou.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wil wel graag zwanger worden :-) Maak me gewoon een beetje zorgen.. Omdat ik normaal gezien mijn maanstonden al gehad moest hebben zei de dokter.. Maar ze komen niet opdagen
Ritsuka
10 jaar geleden
Washet vanuit de vagina of uit de anus? Kan allebei namelijk, en is beide normaal
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kwam uit de vagina
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kwam uit de vagina
Ritsuka
10 jaar geleden
de baarmoeder heeft een soort slijmlaag zitten, bedoeld om een eitje te laten nestelen. Als er teveel is, word dat afgevoerd, ik heb het zelf ook standaard ongeveer 1 week voor de ongesteldheid.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je 100% zeker wil zijn kan je best naar een dokter gaan.
Het kan gewoon eiwit zijn door je eisprong.
Wanneer je onveilig hebt gevreeën, zou het natuurlijk iets anders kunnen zijn.
Ik zou me vooral niet te druk maken, wanneer je dit meerdere keren meemaakt kan je best eens naar je dokter gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wil wel graag zwanger worden :-) Maak me gewoon een beetje zorgen.. Omdat ik normaal gezien mijn maanstonden al gehad moest hebben zei de dokter.. Maar ze komen niet opdagen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stress kan niet alleen van invloed zijn op het zwanger worden, maar ook op het ongesteld worden.
Hoever over tijd ben je nu?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koop eens een goede zwangerschapstester bij een apotheker en wacht nog een aantal dagen. Anders denk ik toch aan men andere conclusie...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke zal ik doen :-)
Niet veel bijzonders.
Het kan zijn dat je veel slijm hebt ingeslikt, dit zou wel eens mee kunnen komen.
Maar ( als je vrouw bent ) het kan ook gewoon zijn dat dit uit de vagina komt. Dat is niet uitzonderlijk.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ter aanvulling. Er wordt niet aangegeven waar de slijm vandaan komt, dus ik ging er even van uit dat ze het over d'r ontlasting had.

Heb zelf soms ook wel eens last van slijm en dit is voor mij het teken dat er ontlasting aan zit te komen. Door de ophoping van ontlasting in de darmen kan er door de druk die dan ontstaat extra slijm uit de baarmoeder komen en in enkele gevallen kun je minder goed uitplassen omdat de ontlasting op de urine buis drukt. Als de ontlasting dan geweest is kan het zijn dat je alsnog verder uit kunt plassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel slijm hebt ingeslikt?? Hahaha, iets of wat ervaring? Niet geloven...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Speciaal voor Garfield een linkje..
http://www.hoesten.nl/slijm-hoesten/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het slijm komt uit mn vagina. Ik moest normaal gezien mn maanstonden allang gehad hebben zei de dokter. Maar ze komen niet opdagen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe ver over tijd ben je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De dokter zei woensdag 16 julidat ik ieder moment mn maanstonden moest krijgen. Heb ze nu nog niet. Ze zei dat ik in mn tweede faste van mn cyclus zat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En heb je al een zwangerschapstest gedaan?
Het slijm zou een voorbode kunnen zijn voor het aanbreken van de menstruatie. Maar het is zeker niets om je druk om te maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zwangerschaptest was negatief.. Heb er zaterdag 1 gedaan.. Maakt het uit welke test je gebruikt? Had het merk van de Action
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou niet uit mogen maken, maar je zou er voor de zekerheid nog een kunnen doen over een paar dagen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bianca1182: Het ging niet over slijm ophoesten... Vraagje lezen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke bedankt :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Garfield, het ging idd niet om het ophoesten, maar dit had een verklaring van slijm bij de ontlasting kunnen zijn als je het slijm na het ophoesten inslikt. Niceje had nog niet duidelijk gemaakt uit welke holte het slijm kwam. ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb net een ovuluatietest gedaan die was negatief.. Dus denk niet dat het slijmverlies daaraan kan liggen. Moet nog veel leren denk ik.. Ik vindt het allemaal wat ingewikkeld
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke een uurtje geleden had ik rekbaar slijm :-/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn vriend voelde juist aan mn buik hij vondt dat mijn buik steviger aanvoelde..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga nou eerst maar eens relaxen.
Je buik kan om tig verschillende redenen steviger zijn. *Zo ben je aan het begint van je mentruatie altijd wat dikker.
*Het is avond, dus je zal vast een maaltijd hebben genuttigd.
*Als je ontlasting is ingedaald heb je vaak ook een wat steviger buik.
*vlak voor je menstruatie en als je darmen vol met ontlasting zitten dan kan er wat extra slijm uit de baarmoeder komen. Niets aan de hand, geen paniek. Twee testen die aangeven dat je niet zwanger bent. Dus als je maandag nog steeds niet menstrueert, dan ga je wederom naar de huisarts. En laat je niet afschepen met een lulverhaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik mag morgen met Duphaston beginnen van de dokter omdat mijn maanstonden niet door komen.
Deze vraag is gesteld in "vrouwelijk lichaam", dus mag ik aannemen dat je een jonge vrouw bent? (of meisje) Dit komt me heel bekend voor. Ik neem aan dat je geen anticonceptiepil slikt? Je bent nu -neem ik aan- in je vruchtbare dagen, als er een eisprong plaatsvindt is het heel normaal dat je meer slijm verliest dan normaal. Dit is om eventuele zaadcellen beter te geleiden en een bevruchte eicel te doen innestelen. Maar ik neem aan dat het niet je bedoeling is om zwanger te worden..? Ik zou me niet teveel zorgen maken, als het goed is word je (misschien voor het eerst?) over een week of 2 ongesteld. Maar als het pijn gaat doen of je krijgt andere klachten óf het vele slijm blijft, zal ik zeker naar de huisarts gaan. Sowieso als je ongerust bent, natuurlijk. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding