Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Ga via je huisarts naar een podoloog. Die meet je zolen aan. Geen steunzolen , maar zolen met een holte op de plaats van de ontsteking, zodat die kan genezen
(Lees meer...)
anneliez
10 jaar geleden
Bij de schoenmaker kan je blauwe hielkussentjes kopen voor €15,50 per paar. Ze zijn gemaakt van een zachte gel en zijn schokabsorberend. Op het doosje staat: Footcare Tacco; Soft gel; Ortho-Medical; www.tacco.de De verkoper zei dat ze worden aangeraden door fysiotherapeuten. Bij mij hielpen ze erg goed. Ik had eerst al rust genomen. Daarna ben ik weer steeds wat meer gaan lopen. Met de kussentjes in mijn schoenen had ik geen pijn meer. Nu heb ik al lange tijd geen pijn meer in mijn voet (zonder de kussentjes).

De schoenmaker had ook duurdere hielzooltjes (ca. €35,-). Die zorgen ervoor dat je op één speciefieke plek geen druk meer krijgt op je hiel. Dit zie je aan de blauwe stip. Om deze goed te kunnen gebruiken moet je dus precies weten waar de pijnlijke plek zit. Bij mij zat het meestal aan de zijkant, maar soms ook in het midden van mijn hiel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding