Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben verlieft op iemand die ik eigenlijk niet ken hoe kan ik die gene's aandacht krijgen?

Hij heeft mijn naam eens gevraagt en ook die van mijn vriendin maar die van mij weet hij niet meer maar die van mijn vriendin wel. ik denk omdat ik een ingewikkelde naam heb.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
762
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe oud ben je?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk eerlijk gezegd dat het niet te maken heeft met je ingewikkelde naam, maar dat je weinig indruk hebt gemaakt. Anders had degene wel gezegd: ik heb nou iemand ontmoet, ik weet haar naam niet meer, maar die vind ik zo geweldig!! Ik denk dus dat het niets wordt. Verspilde moeite.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ga er heen en vraag het gewoon... Als je er niets mee doet, blijf je erover denken en fantaseren... Niet doen, onderneem actie...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een afspraakje maken en samen gezellig een avondje uit
eerst lekker eten en kletssen met elkaar om elkaar beter te leren kennen.
En is er een klik kun je gezellig een kroegje induiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou beginnen met zoveel mogelijk oogcontact zoeken, dan kom je er vanzelf achter of de interesse wederzijds is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aandacht krijgen is nooit moeilijk. Struikel voor of over zijn voeten, stoot je glas om, ga een liedje zingen. Zeg hem recht in zijn gezicht dat je hem leuk vind.
Aandacht krijgen is zo makkelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek uit welke krant hij leest(ik neem aandat ie dat kan,lezen),
ga na welke internet sites hij kijkt en plaats een advertentei/oproep op megaformaat .Het lijkt me dat je dan zijn aandacht wel krijgt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gooi er een handkar tegen aan, en je zal horen dat hij zal vragen naar een doekje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding