Ik heb veel pijn maar durf het me ouder niet tevellen wat moet ik doen?
Hoi,
Ik probeerde vandaag een handstand tedoen maar ik viel naar voren en heb nu vreselijk veel pijn aan mijn schouder en nek. Alleen het probleem is dat ik het mijn ouders niet will vertellen want ik hat vorig jaar 3 keer een gips en toen waren ze natuurlijk het wel een beetje zat. En ik ben nu dus bang dst ze erg boos gaan worden en stiekem naar de huisarts gaat ook niet. Wat moet ik doen?!
Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel tevertellen natuurlijk niet tevellen
Nu weet ik natuurlijk niet of dat het eventuele probleem is, maar ik wilde dit wel even melden. Daarnaast vind ik het toch vreemd dat je je ouders dit niet durft te vertellen...
Als het goed is zou hun eerste zorg toch moeten zijn dat jij in goede gezondheid verkeert en geen pijn lijdt.
Dat je misschien een standje krijgt omdat ze vinden dat je je wel erg (vaak) roekeloos gedraagt vind ik niet meer dan logisch, maar dat zou normaal gesproken geen reden moeten zijn om (mogelijk) letsel te verzwijgen?
Als dat gebeurt worden je ouders er ook echt niet vrolijker op.
Wat er is gebeurt, daar kan je niks meer aan doen, maar het niet vertellen is wel iets waar je nu zelf voor kiest.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.