Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb donkerrode menstruatie met slijm wat is dat?

Was als een paar dagen over tijd nu heb ik steeds een heel klein beetje donkerrood bloed/ slijm ( bhabha )
Heb normaal veel pijn als ik ongesteld moet worden dit keer was het minder en een andere pijn. Wat kan dit Zijn ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het zou een normale menstruatie kunnen zijn. De vrouwelijke cyclus kan de ene keer nu eenmaal anders verlopen dan de andere keer. Er kunnen allerlei factoren zijn (stress is een veel voorkomende!) waardoor de menstruatie wat later kan komen en het bloedverlies minder kan zijn.

Voor de zekerheid zou ik wel aanraden om een zwangerschapstest te doen als je zwanger zou kunnen zijn (dus als je de afgelopen tijd seks hebt gehad). Soms krijgen vrouwen die net zwanger zijn een innestelingsbloeding. Dat zou ook kunnen verklaren waarom je niet op de normale tijd ongesteld bent geworden, het bloedverlies veel minder is en je het heel anders ervaart. Je kunt echter zelf het beste beoordelen of de mogelijkheid van een zwangerschap bestaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image