Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel procent alcohol zit er meestal in eau de toilette?

Ik heb de parfum playboy vip gekocht, maar wil graag weten hoeveel procent alcohol hier ongeveer in zit. Ik kan namelijk net goed tegen alcohol.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Je drinkt het toch niet?
Amadea
10 jaar geleden
In de lijst van ingrediënten ( http://www.tesco.com/groceries/Product/Details/?id=278465409 )staat gedenatureerde alcohol als eerste vermeld, en water als tweede. Dat betekent dat er meer alcohol dan water in zit. Maar een percentage kan ik niet vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ritsuka ik drink het niet nee, maar mijn huid kan er niet tegen. Als ik het op mijn huid spuit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien van een grotere afstand spuiten? Dan komt de stof op een groter oppervlak en in een kleinere hoeveelheid per vierkante centimeter.
Alcohol verdampt snel, dus wellicht heb je er dan minder last van.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

ongeveer 70-80 % alcohol. dat is nodig om de reukstoffen op te lossen, en om bij gebruik makkelijk te verdampen zodat je de geurstoffen ruikt
(Lees meer...)
anneliez
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image