Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat mijn broekmaat veel verschilt met mijn T-shirt maat?

Ik baal altijd heel erg, omdat ik zelf het idee heb dat ik 'uitverhouding' ben.
ik heb namelijk een platte buik maar mijn bovenbenen zijn gewoon dik.
T-shirt maat is 38 maar broeken heb ik gewoon maat 42 nodig maar dan zijn ze altijd weer te breed bij mijn taille en heb ik dus altijd een riem nodig.
mijn familie zegt ook dat ik o zo mooi bovenlichaam in verhouding met mijn lengte (1.85 cm) maar dat ik gewoon een wat dikkere onderkant heb.

zijn er manieren om dit te trainen of wat?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik fiets dagelijks 20 km en train ook op een stepper minimaal tot de 500 steps

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
lieve schat, er is niks mis met je lichaam. Je hebt gewoon een bepaalde bouw. Die maten van broeken zegt niets, vergelijk verschillende merken maar eens, klopt niks van. Ze houden allemaal eigen maat aan.
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik heb ook moeite met broeken zoeken, maar vond de Dyanne Slim Fit wel goed bevallen. de 30/34 maat.
Ritsuka
10 jaar geleden
Waar vergelijk je jezelf mee?
anneliez
10 jaar geleden
Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die niet klaagt dat boven en onderlijf verschillende maten hebben
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Pfft is er iemand die mij kan vertellen waarom ik nooit van die leuke jasjes aan kan? Ik heb maat 42 maar bij alle jasjes klappen mijn schouders eruit.
http://www.leatherpalace.nl/media/catalog/product/cache/7/image/5e30ba9f08eee215540f38ccdf8c8a36/0/0/008__1.jpg Terwijl bloesjes wel passen. En als ik dan een maat 48 neem passen mijn schouders net, en de rest fladdert om me heen.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Hmmm, goeie vraag om te stellen...
Ritsuka
10 jaar geleden
Ander model/pasvorm kiezen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Niemand heeft dezelfde broekmaat en T-shirt maat.
Sowieso word voor broeken een andere maatvoering gebruikt vaak, meestal word daar met een taillemaat en lengtemaat gewerkt. Ik heb bijvoorbeeld 30/34 (standaard lengtemaat is 32).

Je moet gewoon het juiste merk/model broek zoeken, je beweegt veel, dus je hebt mooie sterke benen. Kijk eens in andere winkels, niet in de winkels waar je je shirtjes haalt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er is niks mis met je lichaam, je bent niet uit verhouding. Je hebt gewoon een prima lichaam, en bent lekker actief elke dag.

Probeer ook eens jeggings, die bevallen mij wel goed, dat is stretch en past vaak beter.
(Lees meer...)
Ritsuka
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image