Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

sinds december slik ik chlorella tabletten van bloem. ik ben sindsdien vijf kilo aangekomen terwijl ik meer sport en minder eet. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
954

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

naast die pillen slikken heb je nog veel meer dingen in je leven aangepast. Het is dus erg lastig om te zeggen waar het precies aan ligt.
Het lijkt mij vreemd dat het aan die pillen ligt, daar zitten niet echt kcal in, alleen wat vitamines en dergelijke.

Het kan zijn dat je onbewust toch iets meer eet dan je zelf denkt. Vaak denken mensen 'ik heb veel verbrand met sporten, ik neem lekker een snack', en dan eten ze iets van 500 kcal, terwijl ze maar 300 kcal hadden verbrand met sporten.

Het zou ook spiermassa kunnen zijn, of dat je spieren een iets grotere glycogeenvoorraad aanhouden voor je activiteiten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Reken je ook je drinken wel mee? Dat vergeten mensen nog wel eens.
Of de dingen als suiker in de koffie/thee, de sausjes/jus bij je eten.
En weet je zeker dat je nu wel genoeg eet? Minder eten is niet altijd de oplossing.
(Lees meer...)
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is niet zo dat ik intensief sport. Gewoon thuis touwtje springen en hoelahoepen.ik echt echt niet meer en snoep ook niet
Ritsuka
10 jaar geleden
maar merk je ook dat je kleding minder goed past? wat zie je in de spiegel? lijk je slanker of dikker?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding