hoe kan ik ervoor zorgen dat ik me fris voel, en me geen zorgen hier over maak?
Douche in de ochtend zodat je de hele dag "fris" bent, en voelt. Als je namelijk in de avond gaat douchen en meteen gaat slapen vind ik dat het frisse gevoel echt wel weg is in de ochtend.
Was je gezicht en huid met een scrub.
Doe voordat je naar werk, stage, school gaat deoderant op. Ook een iets voor je gezicht is zeer prettig (denk aan l'oreal men expert dingen).
Doe wat wax in je haar! Als je dat niet prettig vind, gel wax. Van die grote potten C1000 gel gaat je haar namelijk dood, en het ziet er niet uit als je met zo een natte kop rond loopt.
Doe een lekker luchtje op. Hoeft niet duur te zijn, kan je gewoon kopen bij de Etos etc.. Succes!
op tijd opstaan, wassen/douchen, deodorant en tanden poetsen, schone kleding, haar kammen. Overdag af en toe je handen wassen.
En dan even in de spiegel kijken en tegen jezelf zeggen: dat ziet er prima uit voor vandaag.
Let gewoon ook op leeftijdsgenoten, hoe zij zich kleden, zich gedragen. Als iets je aanspreekt, kijk of het bij jou past. Maar je hoeft hen niet te imiteren, want jij bent JIJ!
Succes. Gaat je lukken!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.