Wat kan ik nog doen om mijn leven te herpakken, want dit lukt het me niet na het overlijden van dierbare personen?
Mijn beste vriend is onlangs plots overleden, afscheid nemen zat er niet meer bij, en was/ben verdrietig, boos en gefrustreerd, heb al een deur kapot geslagen ( en ook weer in elkaar gelijmd ) maar heb nog steeds regelmatig zin om dingen stuk te slaan en heb eigenlijk nergens meer zin in.
Had verschillende doelen en doelstellingen en beloftes gedaan, belofte tegen mijn eigen kinderen dat ik niet meer zou drinken, maar vraag me af waar ik het allemaal nog voor doe, zeker nu ik opnieuw in korte tijd een persoon heb moeten afstaan waar ik een hechte band mee had. Vroeger was ik iemand die afspraken echt nakwam, maar het doet me de laatste tijd niet veel meer, en ondanks alle hulp en handvatten die ik al gekregen heb lukt het me niet om er mee om te gaan
Toegevoegd na 21 uur:
bezig zijn, ik zou wel willen, eind 2011 overspannen thuis, in de tussentijd mijn moeder begraven toen ook enkele operaties met als resultaat 2 versleten knieën, nu in de WIA en enkele weken geleden mijn enigste vriend begraven, ik heb ook een jaar gespendeerd aan omscholing en slechts enkele weken gewerkt bij een Bedrijf. Omdat daar geen begrip voor overlijden vriend was en zij me geen tijd gunde om te rouwen, heb ik het bedrijf verlaten, een valse start om het netjes te verwoorden.
Weg opportunity, nu zit ik thuis en voel me ellendig.
Thuis gaat het op dit moment redelijk maar heeft het huwelijk toch een flinke deuk opgelopen, mijn oudste zoon praat nooit met me dus vind dat ik behoorlijk tekort ben geschoten als vader
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.