Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

Niks!

De eerste 2 uur kan je het beste niets eten, want dan ben je nog volop calorieën aan het verbranden.

Daarna neem je, afhankelijk van het moment, een gezonde lunch of avondmaaltijd, met voldoende eiwitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een frisse maaltijdsalade!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe altijd bier en bitterballen na het trainen. Dat werkt voor mij erg goed! Dat kan jij dus ook als beste eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt Creatine en aminozuren nodig om spieren aan te maken. Vlees bevat veel creatine. Natuurlijk niet te snel eten achter je training. Veel is ook afhankelijk van het doel van je training. Is het gewicht verliezen kan je best ook op je calorie inname letten. Als het voor de spieren is. Eiwitten en creatine :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar je zin in hebt. Na je training kunnen er wel weer wat kooltjes op het vuur.
Je hebt het over fitness, ik lees niet dat je op een dieet bent, anders is het natuurlijk een ander verhaal en volg je je dieet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mijn biologie leraar is het het beste om 'magere kwark' te eten na het sporten. Deze zit namelijk vol met eiwitten, die je nodig hebt om spieren van op te bouwen.
Veel mensen sporten wel, maar ondervinden geen groei van de spiermassa, omdat hun lichaam daar simpelweg niet genoeg eiwitten ter beschikking voor heeft.

Magere kwark is naturel niet echt lekker maar met wat limonade siroop of verse stukken fruit kan het wel lekker zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een appeltje
wat fruit
iets licht verteerbaars..
kwestie van uit-proberen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding