Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

penis in erectie wijkt af naar beneden?

Als mijn penis in erectie komt dan staat die niet omhoog maar met een boogje naar beneden, maar hij is wel gewoon stijf. Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (8)

Heel normaal hoor. Penissen zijn er in verschillende soorten en maten. Bij de een staat ie omhoog, bij de ander recht vooruit en bij weer een ander gaat ie wat naar beneden. Er is ook niet 1 manier hoe een erecte penis er uit moet zien of welke kant hij op moet. Zolang er niks abnormaals aan de hand is, geen zorgen maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja is geheel normaal! penissen komen gelukkig in allerlei vormen en maten voor. Als je pennis heel de dag naar rechts heeft gelegen zal je zien dat hij in stijve toestand ook naar rechts neigt. Ben je daarna een tijdje links dragend zal hij weer meer naar links neigen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja dat kan..........penissen zijn er in alle vormen , kleuren en maten.......iedereen is anders.mocht je je toch zorgen maken...''wip'' even bij de huisarts naar binnen.

suuk6!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is dit altijd zo geweest? Het is naar mijn weten wel bijzonder, als het niet altijd zo geweest is dan adviseer ik je zeker contact met een arts te zoeken. Het zou dan iets kunnen zijn met de afsluiting van de ader die voor de erectie zorgt.

Als het altijd zo geweest is, dan kan je ook advies inwinnen bij de huisarts uiteraard. Het schijnt wel vaker voor te komen dat 'de penis tijdens een erectiestand naar rechts wijst, in een boogje loopt of halverwege afzakt'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja heel normaal, dat heb ik ook. Dat komt omdat hij van mij zo lang is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het klinkt alsof je overeenkomsten met de ziekte van Peyronie hebt. De ziekte van Peyronie is een aandoening van de penis waarbij door plaatselijke verharding van weefsel en verlies van elasticiteit een pijnlijke verkromming tijdens een erectie ontstaat. Door de verhardingen kunnen de bloedvaten in de penis afgeklemd worden, waardoor het minder goed lukt om een erectie te krijgen. De verkromming en de verminderde stijfheid van de penis kunnen een normale seksuele gemeenschap in de weg staan.
Deze aandoening kan behandelt worden; huisarts.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mensen de oorzaak hiervoor is:

bij het opgroeien en ontwikkelen van de geslachtsorganen als kind zijn er een aantal draden die de penis beperken. Echter bij het opgroeien lossen deze draden waardoor de penis kan groeien. Echter wanneer 1 van deze draden niet lost trekt de penis krom. Dit is iets heel kleins om te laten doen bij een uroloog. Heb je problemen spreek hem erover aan en op een wip is dit opgelost.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of het nou afwijkt naar links-rechts naar boven of beneden.
Zie deze antwoord

Een arts zei eens: wat is normaal bij een menselijk lichaam.!?
Als je wereldwijd de mensen zou tellen die deze afwijking heeft dan ben je nog even bezig.
Met andere woorden, komt vaker voor.!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing