Heb ik ODD of is het iets anders? (zie uitleg)
Ik ben 16 jaar en ben erg opstandig, prikkelbaar, snel geiriteerd, kort lontje en heb veel woedeaanvallen. En ik merk dat veel mensen daar soms last van kunnen hebben. Ik heb dus ook sinds kort toegegeven aan mijn woede wat ik erg vond om te doen aangezien ik het geval had dat ik dan raar zou zijn of dat mensen mij niet meer zouden mogen. Zelf heb ik dus het gevoel dat het meer is dan gewoon woedeaanvallen. Ik word namelijk niet heel agressief maar ik begin altijd gelijk te schreeuwen of te schelden.
Ik heb wat rond geneusd op het internet en ODD leek veel op wat ik misschien zou kunnen hebben alleen een paar dingen kloppen niet zoals het expres mensen treiteren. Ik hoop dat iemand een idee heeft van wat het misschien zou kunnen zijn of wat ik het best zou kunnen doen.
Ik heb het er eerder over gehad met mij ouders maar toen werd ik boos omdat ik toen nog niet aan mijn woede had toegeven dus ik weet niet hoe ik mijn ouders opnieuw zou kunnen benaderen zodat ik hulp kan vragen (maar ik werk eraan)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.