afkeuren zonder werk is dat mogelijk?
ik ben 16 jaar geleden gestopt met mijn werk als ziekenverzorgende omdat ik een kind kreeg met het syndroom van down ,cataract en de ziekte van Hirsschprung. onze dochter was toen erg ziek en had volledige verzorging nodig. nog steeds is ze vaak ziek en moet dan gehaald worden van school.. in de tussen liggende jaren is mij van alles overkomen waardoor ik nu eigenlijk altijd pijn heb. ik ben geschept door een auto en heb daar een stevige whiplash aan over gehouden en 3 jaar geleden ben ik in mijn huiskamer gevallen en heb een lelijke armbreuk opgelopen. daar ben ik aan geopereerd en heb daar zenuwletsel van overgehouden en de bovenarm is iets verdraaid vastgegroeid waardoor ik bewegingsbeperking heb. nu is mijn man zijn werk kwijtgeraakt en heeft een bijstandsuitkering. het is mijn plicht als zijn partner mij weer op de arbeidsmarkt te begeven want anders.... ik kan echter niet lang iets volhouden is mij weer eens gebleken op de vrijwilligerswerkplek die ik nu heb en ben van 4 uurtjes werken 3 dagen van slag door vermoeidheid en pijn. ik ben niet iemand die snel naar de huisarts rent maar nu moet ik wel want ik kan gewoon niet werken . door mijn dochter haar instabiele gezondheid en door mijn eigen mankementen.. is het uberhaupt mogelijk mij nu door een uwv verzekeringsarts te laten keuren cq afkeuren ?