Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben 18, ik wil graag een kleine tatoeage net onder mijn pols. ik wil de hondengedragstherapie in. Zou ik bij dit werk problemen kunnen krijgen?

ik hoop over een paar jaar zelf aan de slag te kunnen als hondentrimster in combinatie met hondengedragstherapie, maar mocht dit niet gaan lukken hoop ik natuurlijk wel dat ik bij iemand aan de slag zou kunnen en ik wil niet die kansen minder worden door mijn tatoeage. ik hoor dat bij verschillende banen maar zou dat bij dit werk zo erg zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
De meest bekende kattengedragsdeskundige van NL heeft jaren met knalroze haren rondgelopen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk dat je daar geen problemen mee krijgt hoor!
Castle
11 jaar geleden
Zet die tattoe dan op een plaats waar je het eventueel kan bedekken. Win-win.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het al veel vaker gezegd: dat ligt aan degene die je aanneemt, die kan tegen tattoos zijn maar ze kunnen ook tegen vrouwen zijn die werken, of tegen mannen die met een Volvo komen. Met andere woorden daar kun je geen rekening mee houden. Als over 20 jaar niemand zou worden aangenomen met een tattoo zitten we met een overschot aan vacatures en een overschot aan mensen die werkloos zijn. Vraag en aanbod gaat zich heus wel aan elkaar aanpassen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Nee, een hond interesseert het niet of je tatoeages hebt of niet. Hij/zij let veel meer op je lichaamstaal, en reageert daar op.
(Lees meer...)
jc54
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dit een serieus antwoord of neem je ons in de maling?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vind het wel een leuke :) plusje voor de glimlach
Ik voorzie hierin geen problemen.
Wat maakt een kleine ( of een grote ) tato nou uit. Er zijn duizenden mensen met tatoeages, die zitten echt niet allemaal zonder werk.

Maak er een mooie van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net als met alle 'afwijkende' zaken qua uiterlijk, ligt het er net aan in welke omgeving je je werk uitoefent. Als je een creatiever beroep hebt, zoals bv kapper, zal men minder gek opkijken als je blauw haar hebt, dan wanneer je bankdirecteur bent.
Sommigen geven aan dat het een hond niet zal uitmaken, dat klopt. Maar je hebt ook te maken met de klanten en je moet je klanten natuurlijk wel binnenhalen! Maar zoals je zegt: een kleine tatoeage op een onopvallende plek, het zal de meesten nog geen eens opvallen. Het lijkt mij geen probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat maakt niet uit, en als het bij je werkt ergens wel zou uitmaken kan je altijd een pols armbandje erover doen of soms een pleister. Dat moest ik ook toen ik werkten. Het was geen probleem als je het maar kon verbergen.
Maar jij hoeft je nergens zorgen over te maken.
Als het heel klein is en je het kan verbergen is er niks aan de hand
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Formeel zou het waarschijnlijk geen probleem zijn, maar mensen kijken toch altijd naar iemand en krijgen soms een bepaald idee bij een tatoeage. Dat kan positief zijn maar vaak ook negatief. Dat kan zowel voor een leidinggevende, voor een klant als voor ieder ander gelden. Als je zeker wilt zijn dat het niet in je nadeel kan werken, kan je het dus beter niet doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image