Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost een wigexcisie(= ingegroeide teennagel operatief verwijderen)?

wigexcisie is in het ziekenhuis uitgevoerd, door een chirurg. Nagelbedden zijn behandeld met fenol. Ben aan 2 grote tenen geholpen in totaal drie kanten (wigexcisies).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Daar is niet heel duidelijk antwoord op te geven aangezien het nogal afhankelijk is vande lokale afspraken tussen de artsen/ziekenhuis en de verzekeraars.
Bij mij in de huisartsenpraktijk kost het 81,60 euro. Bij ons in het lokale ziekenhuis kost het een paar honderd euro. Van patiënten hoor ik bedragen wisselend tussen 350 en 500 euro, en dan zijn ze volgens mij relatief goedkoop uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De zorg die een ziekenhuis levert komt tot uitdrukking in een 'DBC': Diagnose-Behandel-Combinatie. In een DBC is de totale behandeling opgenomen: van de eerste afspraak op de poli tot en met de allerlaatste controle en alles wat daar tussen zit: onderzoeken, opnames, operaties etc. En inderdaad dat hangt van ziekenhuis af. Dus Plus.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image