Hoe kan ik het tegengaan dat mijn hoofd trilt als ik zenuwachtig ben?
Hallo,
Als ik zenuwachtig over iets ben ga ik meestal heel erg trillen en nadenken, maar de laatste tijd is er iets bijgekomen. Ik zat laatste bijvoorbeeld in de klas en ik was bang dat ik verkeerd zou antwoorden op een vraag, en toen begon ik over van alles te denken. Ik voelde heel erg veel spanning in mijn hoofd. Ik wist niet precies waar ik mij hoofd moest plaatsen, en toen begon ik een beetje te trillen met mijn hoofd! Niet echt heel erg maar een beetje, als ik me dan op een punt probeer te focussen word het alleen maar erger. Ik ben bang dat het een tic is, maar ik denk het niet. Het komt alleen als ik bang ben dat iedereen naar me kijkt of bang ben dat het gaat gebeuren. Kan iemand me alsjeblieft helpen.
Apart van dit zou ik je een cursus Qigong aanraden en mogelijk ook meditatie. Je bent namelijk duidelijk snel uit balans te brengen en dat heeft een oorzaak.
Die oorzaak moet je natuurlijk vinden, maar ondertussen kun je alvast wel wat doen.
Sterkte en bedenk dat slechts 1 op de 3 mensen jou zien "staan" en jij op jouw beurt kan ook maar met 1 op de 3 een 'connectie voelen of aangaan..
Meestal is het inbeelding als je denkt dat 'iedereen' naar je zit te kijken...en wat dan nog? Wordt eerst maar eens de beste vriendjes met jezelf, je bent het vast waard!
Enne...als je verkeerd een keertje antwoord op een vraag?
Einstein was ook echt niet goed in alle vakken hoor!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.