Wat is er met mij aan de hand ?
Wanneer ik bijvoorbeeld brood eet, heb ik moeite met doorslikken en wanneer dat dan eindelijk gelukt is, krijg ik pijn aan mijn hart (meestal pas nadat ik al een paar stukjes heb gegeten zonder te drinken).
Ik pak dan altijd mijn chocomel (viva chocomel !) en neem een slok. Het voelt alsof ik iets weghaal dat vast zat, maar dan meer rond mijn hart en niet in mijn keel ofzo. Dat doet veel pijn, meer dan wanneer het er gewoon zat, maar daarna is de pijn meteen weg.
Ik heb twee keer niets gedronken terwijl ik die pijn had, en de pijn ging "gewoon" weg (na 2 à 3 minuten).
Ik eet wel hard en droog brood (vind ik njammie), dus misschien heeft dat er ook iets mee te maken. Maar dat doen toch wel meer mensen ?
Ik kamp met deze problemen al ongeveer (dat ik me herinner) 7 jaar en heb het aan mijn moeder vertelt na 5 jaar. Zij dacht aan een allergie voor gist ofzo, maar een allergie kan je toch niet gewoon wegslikken ? Ze heeft het ooit eens op een papiertje geschreven voor medisch onderzoek op school, maar deze heeft er niets over gevraagd of gezegd.
Ik ben het ondertussen al gewoon en zie er geen bedreiging in, dus naar een dokter gaan en die betalen en dan nog niet weten wat er aan de hand is, daar doe ik niet aan mee.
Ik zoek (zelfs) geen oplossing voor dit probleem, ik ben gewoon vreselijk nieuwschierig wat er met me aan de hand is.
Als je geen idee hebt, gok maar raak, dan kan ik het tenminste een naam geven.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.