Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb regelmatig hele realistische bizarre dromen. die dromen slaan echt nergens op, wat doe ik hieraan?

De ene keer droom ik dat mijn man bij me weg gaat en mij niet meer wil zien, terwijl dit helemaal niet van toepassing is en ik hier ook geen angst voor heb. Toch droom ik dit 's nachts of als ik tussen de middag slaap, mijn dromen zijn zo ontzetten realistisch. De afgelopen nacht droomde ik dat ik verlamd was en de nacht daarvoor dat ik werd overvallen door drie hele grote mannen, ik was niet thuis maar in het huis van een ander. Demannen kwamen binnen en begonnen het huis te doorzoeken. Al mijn dromen zijn zo echt en realistisch terwijl dit helemaal geen dingen zijn waar ik overdag angst voor heb, nooit eigenlijk. Als ik wakker wordt om naar de wc te gaan dan gaat mijn droom daarna gewoon weer verder. Ook weet ik me altijd precies te herinneren wat ik gedroomd heb. Wat kan ik hier aan doen want ik heb dit ongeveer vijf nachten per week. Mvg Marleen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik weet niet wat deze dromen betekenen, laat staan of ze een betekenis hebben. Wel weet ik dat jij elke droom kunt bepalen, dit lukt niet in één keer, maar hoe meer je oefent hoe beter jij je eigen droom kunt besturen. Komen er drie mannen binnen, sla ze neer bijvoorbeeld of stuur ze gewoon weg. Jij bepaald je eigen droom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ga ik proberen, dankjewel.
ik heb precies het zelfde met dromen, ook is het zo dat ik na kan denken in me dromen bv ik droom vaak over geesten en ben dus ook echt bang maar heel vaak lukt het me niet om uit me zelf wakker te worden dus probeer ik in me droom HELP te roepen en denk dan: Ik hoop maar dat Ro (me vriend) me hoort, zodat hij me wakker kan maken, want ik weet dat als ik in me droom om hulp schreeuw, dat hij me dan hoort, hij hoort me dan kreunen en geluid maken en dan weet hij dat hij me wakker moet maken en soms zeg ik dan: zo, dat duurde lang voordat je me wakker maakte, hoorde je me niet ? meestal zegt hij dan dat hij wakker werd van mijn gekreun zeg maar... ik weet niet of jij dat ook heb, maar als ik zoiets engs gedroomd heb heb ik ook echt kippevel als ik wakker word... Ik heb wel gemerkt dat als ik tv kijk naar iets, of als andere mensen ergens over praten, wat verder helemaal niet op mij van toepassing is, ik daar dan later wel over droom ook al is het zeker niet iets waar ik mee te maken heb, net als jij met je man, of verlamd zijn....ook droom ik vaak gewoon verder nadat ik eruit ben geweest om te plassen of nadat ik een sigaret heb gerookt.. en ik kan me ook bijna altijd herinneren waar het over ging..raar maar waar !! ik hoop dat je er wat aan heb ook al is het niet echt een antwoord.. ik ben in ieder geval blij met je verhaal want ik heb verder ook nog nooit iemand ontmoet die zulke rare dingen meemaakt met/over dromen... succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding