Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

twee jaar na de bevalling en nog steeds vagina raar van kleur. is dit normaal?

Zoals de titel al zegt, ik ben eer jaar terug bevallen van een dochter. Toen zag als aan de binnen kant van mijn schaamlippen er mooi licht roze uit. Nu ziet het er donker roze uit een heb een ader die nu vrij op het oppervlak ligt. Ook is mijn het stukje tussen de anus en vagina opening licht zwart donker bruin van kleur. Ik vraag me af of dit normaal is. Op internet word hier nergens over gesproken dus vandaar de vraag. Alvast bedankt voor je reactie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
elke kleur van lichtroze tot bruin is een normale kleur voor de schaamlippen hoor.
Je kunt het navragen bij de huisarts, maar het lijkt mij normaal hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou ook inderdaad even naar de huisarts gaan. 2 jaar is wel lang he. Mechien kun het googlen??!!
Succes
Gr. daisy2007

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ik zou zeggen, ga langs je huisarts! Doe kan even alles bekijken en onderzoeken. Liever een keertje teveel dan te weinig word je er een stuk wijzer van en heb je d'r geen zorgen meer over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een verkleuring is vrij normaal, ook dat het één en ander er wat anders uitziet.
Immers uw vagina is behoorlijk uitgerekt geweest, en niet ieder mens geneest op de zelfde manier.
Spataders en aambeien kunnen hier ook uit voortvloeien.
Maar als er iets is met uw gezondheid, en dat is een kostbaar goed.....dan kunt u het beste contact opnemen met uw huisarts of een gynaecoloog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image