Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de 'marktwaarde' van een pilletje methylfenidaat? (werkzame stof van Ritalin)

Vooral studenten schijnen graag te betalen voor deze medicatie. ADHD stuiterballen worden er rustig. Mensen zonder ADHD heel druk of vol energie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Vijf tot tien euro per pilletje. Maar er zijn ook neppillen op de markt, dus je weet niet zeker wat je koopt.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
ik slik het zelf omdat ik ad(h)d heb. het is niet erg gezellig om het te gebruiken als je er geen idee van hebt wat het doet. meeste mensen worden er slaperig van en je moet er steeds meer van gaan gebruiken om te presteren. vergeet vooral niet dat het erg verslavend is en het valt onder de opiumwet omdat het een epo soort is. bezint eer ge begint!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De merken zandos en "Ritalin" dat s nl de originele en ook enige die de naam Ritalin mag voeren sandoz 1.25 Ritalin original merk 1.50 psk ,Mylan zou ik niet eens gratis willen,te veel bij gevoegde stoffen die invloed kunnen hebben op de werking.
Deze staan dus ook max op 0.75ct pstk
Boven de 50€ gaat de prijs meestal wel een beetje zakken natuurlijk,maar je moet dan alsnog voor de betere merken minimaal 1€pstk tellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding