Mijn baas wil dat ik een andere manier van herstel aanga dan de arbo arts voorstelt, ben dan wel langer thuis. mag dat?
ik zit thuis met CVS. Mijn arbo arts wil dat ik naar Winnock ga. mijn baas gelooft niet dat ik daar beter wordt omdat er een korte tijd behadneling is en hij denkt dat ik daar t type niet voor ben. Hij stelt voor met mijn eigen psycho en thuisfront een langer traject uit te trekken dat langer duurt maar wel blijvend resultaat zal hebben. Ik vraag me af of ik daar problemen mee krijg bij de arbo of dat wij dat samen zo mogen afspreken als de arbo arts ervan overtuigd is dat alleen dit voor mij zal werken..
Toegevoegd na 19 minuten:
het winnock is een reintegratie traject dat na drie weken intensieve theraoie ervan uitgaat dat je weer langzaamaan kunt gaan opbouwen qua werk. mijn WERKGEVER gelooft dat dit te snel voor mij is en denkt dat hij dan 10 duizend euro armer is en nog geen oplossing heeft...het voorstel dat hij doet is dat ik minimaal een half jaar in therapie ga bij mijn psychologe welke het voorstel ook is van de prof die de diagnose heeft gesteld. dit kost hem uiteindelijk evenveel dan de therapie bij winnock...ik ben alleen bang dat de arbo me zal dwingen toch die therapie bij winnock te doen terwijl ik t ook liever met mijn eigen psycho doorloop...
Toegevoegd na 31 minuten:
ik ga de mening van mijn psycho en huisarts laten vastleggen bedankt!!!