Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Blijft je gewicht hetzelfde als je de pil doorslikt?

Ik ben in mijn stopweek/ongesteldheid altijd lichter. Is dat ook zo als ik de pildoorslik en in de week van mijn eigenlijke menstruatie hoor te zitten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Natuurlijk niet. De pil weegt enkele milligrammen en die slik je door. Daar wordt je zwaarder van.
(Lees meer...)
escape
11 jaar geleden
Dat je in je stopweek wat lichter bent is wel logisch, vlak voor je ongesteldheid ga je vaak ook wat meer vocht vasthouden, en tijdens je ongesteldheid (eigenlijk is het een onttrekkingsbloeding bij pilgebruik) vloeit het opgebouwde vocht in je baarmoeder weg.
Als je de pil langer doorslikt, zal je gewicht waarschijnlijk gelijk blijven. En zodra je dus een nieuwe stopweek houd, zul je weer tijdelijk iets lichter zijn.
(Lees meer...)
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben sinds ik de pil slik een aantal kilo's zwaarder geworden. Is gewoon een van de vele bijwerkingen.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image