Kan ik een miskraam hebben zonder het te weten? (uitleg)
Ik heb vorige maand de pil doorgeslikt. Ben m 2 keer vergeten in 2 strippen, in het begin van de 1e strip.
Nou werd ik gisteren 'ongesteld(?)' op mijn werk, niets aan de hand. 'S avonds voel ik dat ik al snel na een nieuwe tampon doorlek, ik naar de wc. Kwam er ineens een hele gekke 'klont(?)' uit en bleef liggen in de wc. Ik een foto gemaakt, doorgespoeld, en aan m'n vriend laten zien.
Mijn vriend is er nu van overtuigd dat ik een miskraam heb gehad, maar dat kan ik uit de foto niet halen. Mijn moeder zegt dat zij het ook eens heeft gehad en dat het goed kon zijn dat ze zwanger was toen.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen óf wat er nou precies is gebeurd. Of dat ik me gigantisch aanstel en dat ik gewoon een klontje erin had. Ik vind het best eng.
Ik heb geen verhoging, geen ergere buikkrampen dan normaal. Wel een beetje algehele malaise (verkouden, keelpijn, opgezette klieren) maar dat is al een een weekje. Gisteren gelíjk na het gebeuren een zwangerschapstest gedaan en die was: negatief.