Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet mijn linker tepel pijn bij de kleinste contact met iets?

Ik heb al een tijdje last van mijn linker tepel. Er is geen bobbeltje of iets dergelijks, maar als er iets tegenaan komt voel ik meteen een pijnlijk gevoel daar. Tevens zijn me beide tepels ingetrokken en wanneer ik bij mijn linker tepel even met mijn vinger voel, dan merk je ook duidelijk dat er iets mis is. Ik heb het al een best lange tijd. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar je dokter en snel !!!! Mogelijk helemaal niks aan de hand een ingegroeid haartje . Maar wat Antw: al aan geeft er zijn zo veel mogelijke oorzaken ga naar je arts !

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Er kunnen zoveel oorzaken zijn dat er maar een goed antwoord kan zijn, namelijk dat je als een speer naar de huisarts moet. Ja ik heb een idee maar ik wil je niet verontrusten bovendien zou de meest ervaren arts of deskundige zo geen antwoord kunnen en willen geven omdat je dient te worden onderzocht.

Het feit dat je pijn hebt is heel simpel een waarschuwing. Het kan net zo goed iets simpels als iets ernstigs zijn, maar maak zelf aan je onzekerheid een eind en ga naar de dokter.
(Lees meer...)
Ceeve
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image