Wie weet hoe het komt dat ik opeens slechter kan lopen?
Sinds januari 2013 wilt mijn been niet meer echt mee werken. Hier door schuifel ik in plaats van normaal lopen. Ook heb ik evenwichts problemen. Daarom loop ik met krukken. Tot midden april had ik last van tintelingen in het been.
Plotseling is er een achteruitgang opgetreden. Binnen 2 weken. Ik loop opeens veel slechter (kleine stapjes en heel erg langzaam, stuk langzamer als tot begin april, gevoel dat ik niet vooruit kom) en ik heb nu meer last van een zwaar been of stijf been.
Pijn heb ik niet echt.
Andere klachten: zeer snel moe na het lopen / al jaren rood door lopen ogen / afwezig / volgens andere vaak hetzelfde vragen of vertellen en lang nadenken wat ik bv gisteren heb gedaan / concentratie probleem / weinig zin in iets en iniatief loos (terwijl ik tot begin dit jaar vol energie zat en verreweg van lui, zowel prive als op het werk).
Ik ben onder behandeling van de neuroloog. Ik heb alle onderzoeken gehad behalve een hersenscan of lumbaal punctie. Hersenscan krijg ik volgende week. Tuurlijk heb ik daar vertrouwen in, maar hoop dat hier iemand is die het bekend voor komt.
Wie weet wat de oorzaak kan zijn van het slechte lopen?
Of herkent iemand een ziektebeeld naar aanleiding van mijn klachten?
veel sterkte in elk geval
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.