Doorgaan met de pil als er kans op zwangerschap is?
Ik ben in de eerste week van de pil niks vergeten, in de tweede week ben ik er 4 vergeten en in de derde week ook 4. In me stopweek heb ik zonder condoom of iets seks gehad met me vriend. Ik zou maandag/dinsdag ongesteld moeten worden, wat ik dus niet geworden ben. Is de kans heel groot dat ik zwanger ben? En vandaag zou ik weer moeten beginnen met de pil, moet ik gewoon weer aan de volgende strip beginnen of stoppen? En ja t is allemaal niet slim, geen antwoorden over bijsluiter of andere anticonceptie pleaseee, want daar heb ik nu niks aan. Heel erg bedankt alvast! X
Succes
Er is een kans dat je zwanger bent ja, doe een test
Of de pil nemen, of helemaal stoppen en een andere anticonceptie nemen..
Als jij zsm uitzoekt of je zwanger bent en je bent het en je hebt eventjes de pil geslikt maakt dit niet veel uit.
Pas als je lange tijd de pil zou blijven doorslikken is het pas schadelijk voor het ongeboren kind (dacht ik)
ga eerst eens een test halen bij de drogist. Kan ook zijn dat je door de stress nog niet ongesteld bent, maar je kunt ook zwanger zijn.
En mocht het zo zijn, ga dan goed nadenken of je financieel en geestelijk wel klaar bent voor een kind.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.