Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het normaal dat ik schaamhaar verlies?

Ik weet niet of de leeftijd er iets mee te maken heeft ( ik ben 16). Maar als ik onder de douche sta en met men hand door mijn schaamhaar ga komen er verschillende haren mee. Ik heb niet het gevoel dat het haar minder dik wordt ofzo, maar ik vind het wel vreemd. Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja, dat is heel normaal. Niet alleen voor het mannelijk maar ook voor het vrouwelijk lichaam. Net als hoofdhaar wordt ook je schaamhaar in de loop van de tijd vervangen. Oude haren vallen uit en er groeien nieuwe voor in de plaats. En soms gaat dat wat sneller dan anders, waardoor het meer opvalt. Dan zou je kunnen zeggen dat je in de rui bent. Over een tijdje zal dat vanzelf weer minder worden en heb je het niet zo meer in de gaten.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat gaat gewoon altijd door Amadea, door jouw rui voorbeeld lijkt het net of het om periodes gaat. Ik denk dat dit gewoon het schaamhaar is wat het oudste is en dat het daarom zoveel lijkt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding