Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor gevolgen heeft het om per ongeluk eenmaal te zijn gaan staan op je loopgips, als er gezegd is twee weken niet lopen (middenvoetsbeentje)?

Ik heb het gips vandaag pas gekregen, en ben er net per ongeluk op gaan staan, heeft dit al gevolgen voor het geneesproces, of gaat de "teller gewoon weer opnieuw lopen"? (twee weken + 4 uur :P )
Het is mijn rechter voet, meest rechtse middenvoetsbeentje.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er is dus gezegd dat ik de eerste twee weken nog niet mag lopen met het gips.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Valt volgens mij wel mee hoor, als het verder niet zeer deed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het voelde niet pijnlijk.
Het is ook niet gezet ofzo, dus lijkt me dan dat het wel goed zit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het gips nog helemaal heel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is loopgips nelly, dus dat hoop ik wel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het er nog maar net omzit, daarom vraag ik dat.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je moet er geen gewoonte van maken, maar zo heel veel kwaad kan dat nu ook weer niet. Het zal je de komende weken nog wel vaker gebeuren. Waarschijnlijk gaat het gepaard met een flinke pijnscheut en mits je niet iemand bent die van pijn geniet, zal je een volgende keer heus wel beter opletten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het heel even was is er volgens mij nog niks gebeurd maar doe het niet nog eens! Als je alsnog twijfelt zeg het dan tegen je dokter en vraag of het heel erg is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image