Kan ik deze medicatie (veilig) gebruiken als slaapmedicatie ?(zie uitleg)
Ik kreeg van iemand Seroquel (25 mg),ik heb geen bijsluiter,ik heb wel gevonden dat je het niet mag gebruiken bij hartklachten.
Ik heb wel last van hartritmestoornissen(door Kaliumtekort bij eetstoornis)
Dat is wel minder al(ik heb Kaliumdrank voorgeschreven gekregen)
Weet iemand of ik dit kan gebruiken als slaapmiddel,ik hoorde dat je echt binnen een half in slaap valt en dan echt lang en vast slaapt hierop.
Mijn huisarts doet moeilijk en ik moet steeds zoveel vragen beantwoorden,ik heb daar ff geen zin meer in.
Ik hoop dat iemand het weet.
Ik doe geen oog dicht de laatste tijd>_<
Het is voor een reden dat het alleen maar voorgeschreven mag worden, kan gevaarlijk zijn in jouw situatie!
Ik had een te hoge dosis, ik kon me in bed niet eens omdraaien. Wat erg eng is als je tong naar achteren zakt en je hoofd ligt 'vast' tussen 2 kussens.
Ik zeg je, vergif!
drink geen caffeine en suiker houdende dranken, ga liever voor water of kruidenthee (sommige kruiden kunnen je zelfs helpen in slaap te komen)
Eet na je avondeten niets, geef je lichaam op alle fronten de mogelijkheid om tot rust te komen dus ook je spijsvertering. zorg dat je slaapkamer donker is, je bed comfortabel en warm en zorg dat er niet teveel afleiding is (dus gezoem van je computer, lichtjes van je telefoon etc.) je huisarts stelt niet voor niets allemaal vragen waar je geen zin in hebt, je hebt er geen zin in omdat je volgens mij bestwel weet wat je huisarts uiteindelijk zal zeggen.
Ik vraag me wel af in hoeverre dit effect heeft op gezichtsvermogen bij incidenteel gebruik. Ik gebruik dit middel incidenteel. Als ik echt bij moet slapen omdat ik nachten niet goed heb geslapen. Dus wisselende periodes qua gebruik.
En huisarts gaf aan dat dit middel niet verslavend is.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.