Ik vermoed dat ik een te nauwe voorhuid heb, is het slim om naar de dokter te gaan?
Ik probeer het even kort duidelijk te maken,
Ik ben 16 jaar,
Als ik een slappe penis heb, kan ik mijn voorhuid met gemak naar beneden trekken zodat ik heel mijn eikel zie, maar als ik een erectie heb, gaat dat veel moeilijker.
Mijn penis is zo'n penis die in slappe toestand niet zo groot is, maar als ik een erectie krijg, word hij gelijk een heel stuk groter (ik weet niet of dit handig is voor jullie om te weten, want je hebt mensen die bijvoorbeeld een grote penis hebben in slappe toestand die weinig groter worden in een erectie, en in slappe toestand kleiner en bij een erectie een heel stuk groter).
Ik weet niet of ik een te lange voorhuid heb of een te nauwe (of misschien geen van beide).
Als ik een stijve heb, kan ik mijn voorhuid wel van mijn eikel afrollen, alleen bij het laatste stuk gaat dat veel minder makkelijk en moet ik de voorhuid wat hoger vastpakken. Maar dan nog steeds moet ik best hard trekken.
Voor de rest was ik mijn penis gewoon goed, elke dag onder de douche met warm water (heel soms ph neutrale zeep) en ik masturbeer wel eens (laat ik maar eerlijk zijn, in mijn ogen is er niks mis mee).
Ik weet dat dit vaak normaal is maar een vriend van me heeft aardig problemen gehad met zijn penis en hij heeft mij eigenlijk een beetje bang gemaakt haha
Kan mijn voorhuid te strak of te lang zijn? Is het slim om naar de dokter te gaan en wat zouden ze er aan kunnen doen? Hoe zit dat met besnijdenissen (op mijn leeftijd)?
Spreekt me wel aan maar ben wel best bang ervoor
Je hebt ook vleeslul, die blijft gelijk
Hoeveel kost een besnijdenis, word dat vergoed en hoelang blijven de hechtingen en hoelang duurt het voordat alles weer helemaal 100% is?
Hopelijk nemen jullie mijn vraag serieus :)
Ik zou trouwens niet een te strakke besneden penis willen hebben hoor
Ik ben trouwens vergeten te zeggen dat toen ik heel klein was, ik een operatie aan mijn penis had om het plasgaatje groter te maken volgens mij. Ik weet het niet precies meer, ik werd ieder geval wel een keertje onder narcose gelegd, dat kan ik nog wel herinneren. Mijn moeder zei daarna dat ik heel veel later moest terugkomen als ik een "volwassen penis" had. Nu weet ik niet of dat binnenkort is of nog vele jaren verder.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.