Is het verstandig om helemaal eerlijk te zijn tegenover een bedrijfsarts? Hem dus gewoon alles te vertellen..?
Ik bedoel het volgende: ik ben geruime tijd thuis geweest ivm een ziekte en moet nu voor het eerst pas op controle; in de maanden dat ik thuis was is er prive veel gebeurd wat me naast mijn ziekte, behoorlijk wat spanning heeft gebracht. Ik ben daardoor nog altijd behoorlijk emotioneel, onrustig, angstig en kan me slecht concentreren. Ik slaap slecht en mijn sociale contacten houd ik af omdat ik niets kan hebben nu..Waarschijnlijk moet ik binnen nu en ene paar weken ook nog verhuizen en ga ik alleen wonen..Ik weet dat mijn baan inmiddels ingevuld moet gaan worden omdat het mijn baas teveel geld kost dat ik zo lang afwezig ben en ik denk ergens ook wel dat werken me goed zal doen..van de andere kant zie ik er vreselijk tegenop om weer aan de slag te gaan omdat het nog zo'n rommeltje is in mijn hoofd en dagelijks bestaan.. ..Medisch gezien mag ik echter werken..
Wat is nu verstandig om te vertellen tegen de bedrijfsarts zodat ik niet de indruk wek dat ik een lambal ben die wil profiteren maar ook dat ik niet meteen 40 uur terug moet gaan werken? En zodat het ook goed wordt overgebracht naar de werkgever en mijn baan niet in gevaar komt..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.