Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik een test doen??

2 weken geleden hebben mijn vriend en ik het gedaan na een week was ik heel erg moe ook als ik net wakker werd dit is nu nogsteeds zo ik heb ook last van me borsten eet opeens veel meer dan normaal ben de hele dag door misselijk maar ben wel ongesteld geworden al was ik 3dagen te vroeg moet ik nu toch een test doen? Of lang de dokter gaan? Want me huisarts zei laatst dat ik misschien zwanger was maar hij wou even afwachten of ik ongi werd ik weet echt niet wat ik doen moet wie kan me helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Eh... op 21 augustus dacht je ook al dat je zwanger was:
http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/zwangerschap/innestelingsbloed-herkennen.362901 Als je na elke keer sex bang bent dat je zwanger bent, kun je beter eens een goed voorbehoedsmiddel gebruiken. Of gewoon geen sex meer hebben, dat scheelt een heleboel zorgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Cryofiel eens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol cryo!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Even bij je dokter langs,ochtendurine inleveren en vraag of je bloed mag laten prikken als je urine niks uitwijst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken je niet maar als je denkt dat je zwanger bent doe je een test en voortaan pil en condoom om doen ..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe doe je een pil om?
Ja, een test doen kan immers helemaal geen kwaad.
Je kunt ze gewoon zelf bij de drogist of apotheek kopen.

Mijn vroegere schoonmoeder was bijna haar gehele zwangerschap lang gewoon ongesteld. Het is zeldzaam, maar wel degelijk mogelijk!

Kan je niet aan de pil? Of nog veiliger: condooms? Er zijn immers ook veel ziektes die sexueel overdraagbaar zijn..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image