hoe kom ik van nare beelden voordat ik ga slapen af?
voor ik ga slapen krijg ik van die nare enge gezichten van geesten (denk ik) voor me. en als ik uiteindelijk in slaap val dan heb ik hele rare dromen over vissen ( ik ben daar heel bang voor), en bij vb: gister dat ik in een bos was en daar stond een verlaten huis toen ik daar naar binnen liep, was er een rare kelder waar het licht de hele tijd raar deeden opeens kwam er een meisje uit (die ik ken) met een katten gezicht ( haarbegroeïng en snor haren) en toen werd ik wakker kreeg ik de hele tijd een heel raar gezicht voor me. en kon ik niet meer verder slapen
Probeer eens heel erg te focussen op denken aan jonge katten en honden voor het slapen, houd wat schattige plaatjes naast je bed om naar te kijken.
Het lezen van een boek zorgt er voor dat je rustig in je hoofd wordt. En ook sneller slaapt.
Misschien is het minder eng voor je als je dat weet.
Heeft ook te maken met de fase tussen wakker zijn en in slaap vallen.
En raar dromen dat hebben ook veel mensen,ik heb echt vaak nachtmerrie's,die zijn soms zo freaky en bizar dat wil je niet weten!
Dan moet ik echt ff opstaan voor ik verder slaap,en tegen mezelf zeggen dat het niet echt is.
Ik laat dan soms een lichtje branden en zet de tv op mijn kamer aan.
Of ik val in slaap met mijn MP3 speler op.
Dan droom ik wel minder.
Misschien wel een idee voor je.
en je bent er vanaf!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.