Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Misselijk na oefeningen op mijn rug bij fysio. Is dit normaal?

Ben nu net een uur terug van een bewegingsprogramma bij de fysio. Daarbij moest ik eerst op de crosstrainer en toen oefeningen voor mijn buik en rugspieren doen. Bij de oefeningen op mijn rug werd ik misselijk. Het is nu nog steeds niet over. Is dat wel normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet net teveel voor je geweest.
Als ik net een tikkeltje te ver ga bij de fysio heb ik dat ook.
Anders de volgende keer zeggen tegen te fysio. Dan kunnen ze kijken of het op een andere manier wel te doen is.
Zijn meerdere ingangen om bij het doel te komen..
Dus even overleg plegen met je fysio is mijn advies

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Nee, dit lijkt mij niet normaal.
Het kan zijn dat je niet genoeg hebt gegeten voor het sporten, dan kun je na een tijdje duizelig en/of misselijk worden. Zorg ook dat je iets eet na het sporten.
Heb je wel genoeg water gedronken?

Het kan ook zijn dat je met de oefeningen op je rug last kreeg van je evenwichtsorgaan. Word je wel eens misselijk in een auto of boot?

Let er in elk geval wel op hoe het de rest van de dag gaat, zorg dat je goed eet en genoeg drinkt en doe een beetje rustig aan.
(Lees meer...)
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies! Niet genoeg gegeten.
Of juist teveel gegeten... +
Je hebt misschien teveel inspanning geleverd. Bent over je grenzen heen gegaan, misschien bewust maar kan ook onbewust omdat je gewoon hebt gedaan wat de therapeut zei. Of je hebt je geblesseerd en wordt misselijk van de pijn, narigheid in je spier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image