Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe op natuurlijke wijze mooi lichaam met e.v.t spieren kweken?

Ik zou graag zonder al die fitness-apparaten op een natuurlijke wijze mijn lichaam willen verbeteren. Dus wat ik hiermee wil zeggen is dat ik graag een mooi lichaam wil kweken door middel van wat sportoefeningen zonder fitness-apparaten.

Misschien dat ik nog eventueel mooie en sterke spieren kan kweken, maar dan op natuurlijke wijze, want zoals ik al eerder zei wil ik graag een mooi en dun lichaam behouden en niet dikker worden en dat ik opeens mannelijke tieten krijg.

Ik weet dat 'zwemmen' erg goed is voor je, meest voor de hand liggende, maar ik heb daar eigenlijk geen tijd voor, omdat ik nog een andere sport beoefen en nog studeer.

Vroeger zat ik wel op zwemmen, maar toen had ik nog veel vrije tijd.

Mag ook kracht verbeteren als dat ook mogelijk is.

Ik ben 1.81 lang ongeveer, ongeveer 69 kg +- , 17 jaar en jongen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
om echt zeer gespierd te worden moet je echt wel 3x in de week heel erg zwaar gaan trainen en veel eiwitten eten enzo.
Je word echt geen bodybuilder als je met gewichten werkt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt mooie en sterke spieren krijgen door ze te gebruiken.
Dat is eigenlijk alles.

Je doet al aan sport.
Je kunt veel gaan lopen en/of fietsen naar school.
Je zorgt dat je veel beweegt, op een afwisselende manier.

Je eet gezond en niet te veel. Je zorgt voor voldoende vitaminen
En je eet vooral wel genoeg, want op jouw leeftijd heb je vooral goede voeding nodig.
http://www.voedingscentrum.nl/nl/bmi-meter.aspx?gclid=COmGp6P79rICFSfMtAodCR0AvQ

Sportoefeningen zijn er genoeg te vinden op internet.
Heel veel dingen die je thuis kan doen.
Met gewichtjes of een fles frisdrank als gewicht.
Hier is een voorbeeld

http://www.iedereenbewegen.nl/?cmpid=201105013&gclid=CKe3gYb79rICFQfKtAod4z4AUg

Maar je moet het gewoon doen:
Bewegen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even ter verduidelijking; Ik zit op 'Basketbal'. Met gewichtjes zie ik er zometeen als een dikzak uit en krijg ik toch afgezakte buik met mannelijke tieten? Heb er echt geen verstand van?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook wat kracht, zodat ik wat sterker wordt ofso..
Ritsuka
12 jaar geleden
van gewichten krijg je een afgezakte buik en mannelijke tieten? waar haal je dat vandaan?
je hoeft niet als een bodybuilder tekeer te gaan, maar krachttraining met gewichten is goed voor je hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohh dat wist ik niet?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding