Teveel gewichtsverlies zonder iets te doen?
Hoi,
Ik heb zonder veel dingen te doen die veel energie kosten gewichtsverlies. Ik ben nu 1.75 en ik weeg 51 kg. Ik ben wel altijd dunner geweest. Ik reis elke dag met de bus en fiets nooit, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. ik eet bijna nooit fastfood maar wel heel veel fruit en salades. Als ik een grotere maaltijd gegeten heb ( ook lunch etc.) moet ik ook na ongeveer 15 minuten naar de wc omdat ik een ontzettend snelle stofwisseling heb. Dit vind ik zelf ook heel vervelend. Ik denk wel dat het hier aan ligt.. Door dit gewichtsverlies voel ik me ook snel vermoeid en heb moeite met dingen die veel energie kosten. Ik ben er hierdoor ook niet helemaal met mijn hoofd bij. Heeft iemand misschien enige tips waardoor mijn stofwisselingen wat minder snel wordt, of weet iemand misschien wat dit is? Alvast bedankt.
Want je kunt niet leven op alleen fruit en wat sla. Ga sowieso naar de dokter toe.
Is deze ontlasting verder wel normaal?
(geen gasvorming of dunne ontlasting) Daarnaast zou je een keer kunnen kijken hoe lang het duurt. Bij bijvoorbeeld bietjes is het vaak goed te zien.
Als het te snel gaat, dan heeft je lichaam weinig tijd om voedingsstoffen op te nemen. Eet je vegetarisch?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.